Total Pageviews

Wednesday, July 6, 2011

FELINARE CHINEZESTI





Un piculetz doar despre felinarele chinezesti -  aceste felinare zburatoare provin din vechiul orient.Lampioanele zburatoare sunt cunoscute in lume sub forma mai multor nume ca Kung Ming ,Lanterna de hartie ,lampioane zburatoare ,felinare chinezesti de hartie sau in engleza Sky Lantern.

Oricum nu conteaza denumirea... Asta seara am participat la lansarea catorva sute de astfel de felinare chinezesti si vreau sa va spun ca necatand la scopul lansarii lor si necatand la alte nuante - este o priveliste uimitor de frumoasa. Nici nu m-am asteptat ce va fi asa de special. Dar sa o luam de la inceput )).

La inceput ne-am inteles sa ne intalnim in sectorul Rascani. Zis si facut, ca de obicei personajele cunoscute deja - Denis, Andrei, Max, Anea si je am ajuns acolo pe la orele opt. Lume multisoara, agitatie nu prea mare... Atmosfera era de asteptare. Cam asa ceva:


Apoi a sunat Galea. Si noi am mers neaparat la ea - trebuia de umflat un pic rotile bicicletei (ca sa poata veni si ea cu noi)- ceea ce am si facut, toti impreuna ca de obicei )).


Dar sa nu credeti ca a fost asa simplu. A fost complicat, cu jertve umane as pute zice, cu mult sange si cu ingrijire medicala la sfarsit. Care a fost unul fericit. Sfarsitul. Ei stiti si voi.



Apoi au mai venit cetateni - Vadim, Alex si bicicletele lor. Am mers sa ii intalnesc foarte solemn, am luat bicicleta Galei desigur pentru un plus de solemnitate. Ei au apreciat asta. Eu stiu.





Oamenii se tot adunau incetisor. Pregateau felinarele. Intre timp s-a facut un pic mai intuneric si voila - spectacolul a inceput. Cam asa :


Usurel usurel isi luau zborul lampinioanele.



Tot mai multe si mai multe. Tot mai sus si mai sus. Tot mai frumos si mai frumos.


Cateva felinare au avut totusi soarta tragica de a se inneca in havuzul di apropiere sau de a se aprinde in aer.

A fost deosebit. A fost spectaculos. Dar... s-a terminat. Ca orice lucru bun si frumos de fapt.
 Noi am mai tras cate un look si am plecat.



Multumesc tuturor pentru timpul petrecut impreuna. Multumiri speciale lu Max si Vadim care mi-au furnizat ceva poze. Cer scuze pentru calitatea imaginilor e vinovata 50% camera si 50% youtube ca a facut compresie asa cum face el de obicei. Eu deloc nu sunt vinovat. Ma credeti, nu? :trollface:


 Multumesc inca o data tuturor pentru timpul petrecut impreuna. Aveti grija de voi.

No comments:

Post a Comment